niedziela, 7 grudnia 2014

Jesień

Postanowiłam dokumentować momenty różnych pór roku. Wiosna, lato, jesień i zima widziane moimi oczami - wpadłam na ten pomysł jesienną porą, ponieważ stwierdziłam, że bardzo dużo ludzi wokół mnie traci humor, kiedy kończy się lato. Ja bardzo lubię przełom lata i jesieni, bo  wtedy poranki są takie orzeźwiające i spowite mgłami; lubię też późniejszą porę - październik i listopad, bo te miesiące potrafią być jednymi z najbardziej kolorowych i magicznych w całym roku. I wbrew wszystkiemu lubię zaawansowaną już jesień, czyli koniec listopada i grudzień. Nagie, bezlistne drzewa i niebo zakryte ciężkimi chmurami mają dla mnie swój niepowtarzalny urok. Mam nadzieję, że po obejrzeniu moich zdjęć choć jedna osoba, której jesień nie jest ulubioną porą roku, zmieni zdanie. :)

Dziś zapraszam na migawki wrześniowe.


















Lubię końcówkę września ;)


Cd. nastąpi wkrótce :)

tym poście znajdziecie fotografie z przełomu września i października z ubiegłego roku :)

PS. Wróciłam po kilkumiesięcznej przerwie i mam zamiar zostać na dłużej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz