środa, 28 sierpnia 2013

Copenhagen moments

Równo 2 lata temu jechałam do Świnoujścia, by następnie promem udać się do szwedzkiego Ystad - a stamtąd do stolicy Danii, gdzie miałam szczęście studiować przez 5 miesięcy na Uniwersytecie Kopenhaskim. Było to jedno z najlepszych zdarzeń, które spotkały mnie w życiu i wspaniała przygoda, której nigdy nie zapomnę - ani ludzi, których poznałam i z którymi się zaprzyjaźniłam, miejsc, które zobaczyłam i wszystkich rzeczy, którymi się tam zajmowałam. Dziś mozaika wspomnień duńskich :)


Rabaty na wybrzeżu niedaleko naszego mieszkania#Georginia#Mała Syrenka#Łódki#Muzeum Tegnera na wrzosowisku#Chrobotki#Kompozycja z miskantami#Kopenhaga#Miskanty


Nasze podwórko z rowerami#Ogród leśny Nacadia, szklarnia#Ikea#Hamak nakadyjski :)#Przy wybrzeżu#Hamak nakadyjski :)#2 Polki i Włoch - wszystko trzeba obfotografować w tej Danii! :D#Ogród zmysłów w Fælledparken, Kopenhaga#Ogród botaniczny w Kopenhadze


Uniwersytet Kopenhaski#Z Alą:)#Klampenborg#Z Kasią:)#Dania#Staw niedaleko naszego mieszkania#Parapet uczelniany:)#Park jeleni Klampenborg#Żywopłooot!!


Klampenborg#Wygłupy#Wybrzeże w Klampenborg#Coffee time!#Cudowny Klampenborg#Kawiarnia#Ja i mój kopenhaski rower:)#Znowu łódki#Jesień na talerzu;)


Hakuna Matata! :D#Klampenborg, z Alą i Kasią#Przerwa w zajęciach#Wygłupy cd#Klampenborg#Październikowy piknik#Dziedziniec akademika Tietgenkollegiet#Zimmmno!#Tietgenkollegiet


Ćwiczenia terenowe, z Martą:)#Turning Torso w Malmö #Kampus#Rowery na kampusie#Opera#Ala na rowerze#Wybrzeże#Uczelnia



Uczelnia#Targi budowlane#Piknik:)#Sałatka#Klampenborg raz jeszcze#Nordhavnen#Wygłupy cd:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz