poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wyprawa w Góry Sowie

Dziś przedstawiam zdjęcia z wczorajszej wyprawy w Góry Sowie - niewysokie pasmo (600-980 m npm, oprócz najwyższego szczytu - Wielkiej Sowy, która wznosi się na wysokość 1015 m npm), położone ok. 80 km od Wrocławia. 

Bazę wypadową na Wielką Sowę stanowiła Przełęcz Walimska. 

Chmury nad Przełęczą :)


Początek trasy na Wielką Sowę - szlak niebieski



Wielka Sowa, na jej szczycie widoczna wieża widokowa


Z drogi na Wielką Sowę 






Wieża widokowa na Wielkiej Sowie


Krajobrazy z wieży



W drodze na Kozie Siodło (885 m npm) i Starą Jodłę 




Droga powrotna na Wielką Sowę






1 komentarz:

  1. Zazdroszczę. Ja w tym roku pierwszy raz od ... zaraz policzę ... 15 lat nie byłam w czasie wakacji w górach. Jestem z tego powodu przybita i obiecuję, że za rok ...Zdjęcia piękne, widzę, że pogoda dopisała. Ja w Sowich nie byłam, choć 3 tygodnie mieszkałam w Kamieńcu Ząbkowickim i starałam się przejść wzdłuż i wszerz wszystko co się da. Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń